Bij de voorbereiding van een nieuwe website vraag je je altijd al welk doel je website moet hebben. Informatie bieden, producten verkopen of leads voor je diensten te genereren. Onderstaande tips geven je een houvast voor je eigen website.

 Tips

  1. Bedenk een goede titel voor je website
  2. Geef een korte omschrijving die duidelijk toelicht wat je doet
  3. Wie is je doelgroep en op welke manier bereik ik mijn doelgroep het beste
  4. Beschrijf de unieke voordelen die je bedrijf biedt (de USP’s)
  5. Zorg altijd voor Call-to-Actions die bezoekers aanzetten om de gewenste actie te ondernemen, bijvoorbeeld dmv het inschrijven van een nieuwsbrief / blog of inschrijven voor een cursus.
  6. Geef een duidelijke uitleg van je diensten
  7. Laat zien wat je al hebt gedaan in een portfolio
  8. Toon altijd certificaten en bij wie je aangesloten bent
  9. Zorg voor afbeelding(en) die passen bij je tekst of bij je bedrijfsuitstraling
  10. Zorg dat je steeds je website vernieuwd door bv een blog of door berichten
  11. Plaats links naar interessante websites die passen bij jouw website

Meer informatie?

 

Foto: http://minimography.com