Bij de voorbereiding van een nieuwe website vraag je je altijd al welk doel je website moet hebben. Informatie bieden, producten verkopen of leads voor je diensten te genereren. Onderstaande tips geven je een houvast voor je eigen website.
Tips
- Bedenk een goede titel voor je website
- Geef een korte omschrijving die duidelijk toelicht wat je doet
- Wie is je doelgroep en op welke manier bereik ik mijn doelgroep het beste
- Beschrijf de unieke voordelen die je bedrijf biedt (de USP’s)
- Zorg altijd voor Call-to-Actions die bezoekers aanzetten om de gewenste actie te ondernemen, bijvoorbeeld dmv het inschrijven van een nieuwsbrief / blog of inschrijven voor een cursus.
- Geef een duidelijke uitleg van je diensten
- Laat zien wat je al hebt gedaan in een portfolio
- Toon altijd certificaten en bij wie je aangesloten bent
- Zorg voor afbeelding(en) die passen bij je tekst of bij je bedrijfsuitstraling
- Zorg dat je steeds je website vernieuwd door bv een blog of door berichten
- Plaats links naar interessante websites die passen bij jouw website
Nog meer tips!
Google Mijn bedrijf – Producten & Diensten
"Google Mijn Bedrijf" promoten van mijn product en diensten Maak je al gebruik van Google Mijn Bedrijf? Google Mijn Bedrijf is een gratis dienst van Google waarbij je je bedrijf zichtbaar kan maken door een bedrijfsvermelding aan te maken. Hier staan je adresgegevens,...
De beste websites voor rechtenvrije (gratis) foto’s
Zoek jij mooie foto's voor je website die je gratis én rechtenvrij mag downloaden? Mooie foto's geven de juiste sfeer aan in je website en zijn heel belangrijk. Hoe mooi je site ook is, als er verkeerde foto's bij staan, dan werkt het niet. Je kan natuurlijk foto's /...
Hoe kan je de datum in je blog aanpassen in DIVI
Datum aanpassen in je blogbericht in DIVI Soms zijn dingen niet moeilijk, maar moet je het gewoon even weten. Ook het onderwerp in deze blog "De datum van je blog aanpassen" valt hieronder. Toevallig kreeg ik deze week 2x een vraag over hoe dit moet. Misschien kan ik...